Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2007

Περί ΠΑΣΟΚ και άλλων...



Ο φίλος μου ο Γιώργος με παρότρυνε να γράψω ένα άρθρο για το ΠΑΣΟΚ.Καταρχήν αυτό θα ήταν απεχθές για μένα λόγο της πολιτικής μου άποψης που δεν έχει καμία σχέση με σοσιαλισμό και κομμουνισμό και άλλες μαλακίες, αλλά και δεν θέλω να πολιτικοποιήσω το blog μου. Τελικά μου βγήκε σε καλό γιατί εδώ που έχουν φτάσει ακόμα και εγώ είμαι ικανός να τους κρίνω!Καλά το αστείο είναι ότι τα στελέχη την ΝΔ έχουν την πιπίλα "Θέλουμε μαι δυνατή Αντιπολίτευση γιατί βοηθάει την κυβέρνηση να είναι ποιο αποτελεσματική". Δηλαδή και αυτοί τους δουλεύουν!!!!
Ρε μιλάει και αυτός ο γελοίος ο Γιωργάκης κάνει την μαλακισμένη την δήλωση για ψήφο εμπιστοσύνης την στιγμή που όλοι τρίβουν τα χέρια τούς στο ΠΑΣΟΚ για Αρχηγία. Δηλαδή τους λέει δεν μπορώ να περιμένω μέχρι της 11 Νοεμβρίου θέλω να κάνω και διακοπές!!!Τώρα θυμήθηκε ο καημένος να το παίξει Παπανδρέου ο παπανδρέου με μικρό π!Λοιπόν το καλύτερο το είπε ένας φίλος μου ο Κώστας. "Πάω αύριο να γραφτώ στο ΠΑΣΟΚ...να ψηφίσω τον Γιωργάκη να ξαναβγεί αρχηγός να χάσουν πάλι τις εκλογές!!!!"
Πέρα από την πλάκα καλύτερη στιγμή να διαλυθεί το ΠΑΣΟΚ δεν έχω συναντήσει τα τελευταία χρόνια.Ρε ξέρετε τη πάθανε ... Τα τελευταία 20 χρόνια φάγανε τόσο καλά που τώρα που χάσανε την μάσα με την ήττα του Γιωργάκη τους πόνεσε ρε παιδιά πως να το κάνουμε.Ε και αυτός που πέταξε καφέ στον Βενιζέλο ... τη είναι τούτος !Ασε τον άνθρωπε μου να βγει πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και πέτα , τότε θα έχει και ουσία.Λένε όλα τα κανάλια για τον Βενιζέλο ότι κάνει δίαιτα ξέρετε τον λόγο;Μήπως στις επόμενες εκλογές βγει πρωθυπουργός και να τρώει χωρίς να πέραση τα 1000 κιλά! Έτσι που μπήκε την νύχτα των εκλογών στο Ζάππειο έπρεπε να τον λένε Μπενιζέλο!!!Είπε ένας ψηφοφόρος της ΝΔ "καλά ρε παιδιά ψήφισα ΝΔ για κυβέρνηση, κέρδισε η ΝΔ τις εκλογές και από την επόμενη μέρα των εκλογών όλο ΠΑΣΟΚ ακούω..."

Ευάγγελος Βενιζέλος
Γεώργιος Παπανδρέου

4 Comments:

Ανώνυμος said...

βρε καραγκιοζάκο, μάθε να γράφεις έστω και μια σειρά χωρίς λάθη και μετά βγες να μιλήσεις για σοσιαλισμούς και πολιτική.

Unknown said...

re kaimene pasoksi kai anonime.
Ma8e mia fora stin zwi sou na min eise oti eise kai sto spiti sou.....
ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΕΡΓΟΔΗΓΟΣ!

Ανώνυμος said...

Ναι έχει προβλήματα το ΠΑΣΟΚ αλλά τα καταφέρνουμε και μόνοι μας!

Unknown said...

Αυτό σας τιμάει και αν πρόσεξες δεν πήγα βαθιά απλά το έπιασα από άλλη πλευρά...
Ξέρεις όμως μερικοί άλλα διαβάζουν και το ανενεργό μυαλό τους άλλα καταλαβαίνει!