Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2007

Με γεια!! Μέρος Πρώτο


Λοιπόν το πρόβλημα μου δεν είναι κανένα τόσο δα περίεργο. Είναι ένα είδος σιωπηρής διαμαρτυρίας κατά κάποιον τρόπο και μπλα μπλα ....

Έτσι είχα πει να ξεκινήσω αλλά μέσα σε 1 λεπτό έχω φτάσει στο σημείο να έχω βαρεθεί τον εαυτό μου.Σκέφτηκα δηλαδή ότι και εγώ είμαι σαν τους άλλους που θεωρούν ότι το μπλοκάρισμα είναι ένα είδος διαδήλωσης ,στην οποία έχουμε όλοι μια ελεύθερη θέση και ένα ανοικτό μικρόφωνο.Ε ρε παιδιά συγνώμη αλλά δεν είναι μόνο αυτό.Είναι κάτι ποιο πολύ ανώτερο από αυτά που έχει ο καθένας στο μυαλό του .
Για μένα ο μόνος λόγος που με ώθησε είναι ότι μιλάω καθημερινά πάρα πολύ και με πολύ κόσμο και συνήθως με ατέλειωτο χιούμορ για πολλά θέματα κυρίως βέβαια για τεχνολογία -που είναι και ο τομέας μου- αλλά και για ότι βλέπουμε γύρω μας και μας γυρνάει λίγο το μάτι ή άλλοτε μας ξενερώνει η ακόμα μας γοητεύει.

1 Comment:

menia said...

nomizw pws einai ena ar8ro para polu kalo me eley8ero logo o opoios diatypwnei tis skepseis me polu katanohto tropo..h dipsa gia texnologia kai idaitera gia thn gnwsh ayths einai ka8hmerinh anagh kai eyxaristish gi ayto pisteytw allwste oti yparxei sthn ka8hmerinothta tou ka8e an8rwpou..ayta eixa na pw kai sunxarhthria polla ston sugrafea..flk!