Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2007

Με γεια!! Μέρος Δεύτερο

Όπως είπα σε μια φίλη μου αν το παιδί μου γεννιόταν έτσι θα ήμουν τρομερά ευτυχισμένος. Σκεφτήτε να γεννιόταν όπως όλα τα άλλα τα μωρά και να γίνονταν μετά κλόουν!

Ήρθε η ώρα να κάνω μια δήλωση -μην το πείτε μανιφέστο δεν είναι- σχετικά με το ιστολόγιο μου.
Αν ήξερες ότι κάθε μέρα σκέφτεσαι και λες τόσο ωραία πράματα , ταυτόχρονα πάντα ακούς το ίδιο καλά πράματα. Τότε έρχονται κάποιες στιγμές που λες τι είχα πει τότε ,τη άκουσα τότε κ.λ.π..
Γι αυτόν τον λόγο πίστεψα ότι ι δημιουργία ενός ιστολογίου ήταν απαραίτητη γιατί όσο μεγαλώνεις η μνήμη σου σε εγκαταλείπει και ξαφνικά γυρνάς το κεφάλι σου πίσω και αντί αν δεις μια συνεχόμενη σειρά αναμνήσεων βλέπεις μόνο σκόρπια replay όχι όμως σε αργή κίνηση! Πάντα πίστευα ότι το ιστολόγιο είναι ένα είδος ημερολογίου η λευκώματος που το διαχειρίζεσαι εσύ βάζοντας τους κανόνες που θέλεις.
Ειδικά το δικό μου το φαντάζομαι ως μια κάρτα μνήμης με σχεδόν άπειρη χωρητικότητα δηλαδή μια επέκταση του δικού μου μυαλού. Παράλληλα για εσάς μπορεί να είναι ένας τόπος ενημέρωσής σε σχέση με την τεχνολογία και για άλλα απλά καθημερινά θέματα που σας διέφευγαν η απλά δεν ακούσατε. Δεν είναι τόπος διαφήμισης δεν είναι τόπος να λύσουμε τα ψυχολογικά μας -έχω φίλο πάντως αν θέλετε- δεν είναι τίποτα που να μου χαλάσει αυτήν την κάρτα μνήμης.
Έτσι ταυτόχρονα λύνω και το μεγάλο μου πρόβλημα που αναγκάζομαι να λέω τα ίδια σε πολλά άτομα που μου ζητάνε συμβουλές για θέματα τεχνολογίας.
Καλούς οδηγούς για τέτοια θέματα υπάρχουν στο site www.noob.gr
Τελειώνω με μια ευχή να συνεχιστεί η παρουσία μου εδώ ταυτόχρονα με την φυσική παρουσία μου σε αυτό τον πλανήτη. :-D

1 Comment:

Unknown said...

epidi me eprixe i menia na xerete Gia osous den katalavan oti to paidaki sindeete me tin genisi tou blog!
Den einai kai 3an8ia ti na pw...