Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2007

Λίγο πριν το απο το Με γεια!! Μέρος Δευτερό

Με αφορμή μια συζήτηση που είχα πριν από λίγο άσχετα από το προχωρημένο της ώρας θα ασχοληθώ με ένα θέμα που έρχεται τώρα τελευταία συνέχεια μπροστά μου.

ΣΥΝΘΕΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ

Ανέλαβα αυτές τις μέρες να ετοιμάσω για ένα φίλο μια σύνθεση ενός υπολογιστή και αφού καταλήξαμε κάπου την παραγγείλαμε από την αλυσίδα ΠΛΑΙΣΙΟ.
Για κάποιους λόγους επειδή ο υπολογιστής θα εξοφλούνταν κατά ένα μέρος με καταναλωτικό δάνειο η διαδικασία κάπου μπλοκαρίστηκε. Επιλέξαμε την άλλη λύση ενός ποιο μικρού συνοικιακού καταστήματος που είναι φίλος με τον συγκεκριμένο και αντίστοιχα αυτός του πρότεινε μια σχεδόν παρόμοια σύνθεση.Το πρόβλημα είναι ότι είχαμε διαφορές σε κάποια εξαρτήματα όχι τόσο στην επεξεργαστική ισχύ αλλά στην φίρμα.Δηλαδή του πρότεινε άλλη μάρκα κάρτα γραφικών και μητρικής πλακέτας, όχι επειδή δεν ήθελε αλλά γιατί δεν τα είχε ετοιμοπαράδοτα.
Όταν μου το ανέφερε ο φίλος μου ανέβηκε λίγο η πίεση μου για τον λόγο ότι κάποτε είχα και εγώ κατάστημα και ξέρω κάποια μυστικά της δουλείας.Τελικά ξέρω τη έπαθα ...
Πάσχω από ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΓΩΙΣΜΟ!!!!!!!!!
Και για να εξηγηθώ επειδή όρος είναι δικιά μου επινόηση θεωρώ ότι κάτι που το κατέχω και ειδικά στην τεχνολογία κάτι που το έχω δουλέψει και μου έχει κάνει την δουλειά μου αξιοπρεπώς, κολλάω τόσο πολύ που θεωρώ κάποιες φίρμες πανάκεια.Όσο βέβαια πηγαίνω και ποιο βαθιά τεχνολογικά τόσο αυτό ενισχύεται γιατί τόσο ποιο πολύ με κυριεύει ο φόβος της συμβατότητας και με απλά ελληνικά την λέξη "Δεν δουλεύει" .
Γι αυτό φίλοι μου όποιος άλλη φορά ζήτησή την γνώμη μου σε θέματα τεχνολογίας να την ακολουθήσει ευλαβικά και να μην με πρήξει με τις πονηριές οποιουδήποτε πωλητή και δήθεν τεχνικού ηλεκτρονικών υπολογιστών.!!

0 Comments: