Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2008

Περί Facebook...


Σήμερα έπινα καφέ στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και ξαφνικά κόλλησα σε ένα πρόσωπο μιας κοπέλας προσπαθώντας να θυμηθώ από που την ξέρω.
Μετά από κανένα μισάωρο το θυμήθηκα (με βοήθησε το iphone και το Wirelles από κάποιον ανυποψίαστο conn-x άκια) ότι την γνωρίζω από το Facebook και την έχω κάνει φίλη μου.
Στο προφίλ μου έχω περάσει τους 400 εδώ και κάτι μέρες χωρίς να κάνω κατάχρηση εκτός από τον τελευταίο καιρό που αποφάσισα να προσθέτω όποιον με κάνει add αλλά ακόμα και άσχετους -κυρίως κοπέλες- για μελλοντική διαφημιστική χρήση.
Ορίστε το μαρτύρησα....
Πριν καμιά εβδομάδα ένα παρόμοιο γεγονός συνέβη με μια κοπέλα επειδή άκουγα το όνομα της από έναν φίλο και γενικά πράματα γι αυτήν επειδή ήταν κοπέλα του και μόλις προχθές κατάλαβα ότι εκτός από το ότι είχε Facebook είμαστε και φίλοι!!Μιλώντας με αυτή μου είπε κάτι που αυτό κάνει ακόμα ποιο επίκαιρο...ότι αυτή ήξερε ποιος είμαι και θα έπρεπε να με ανήσυχη για ποιο λόγο την έκανα add χωρίς να την ξέρω!
Βλέποντας την ανάπτυξη του Facebook και ειδικότερα του internet πιστεύω ότι αλλάζουν πολλά πράματα στην καθημερινότητα μας και ειδικά στις διαπροσωπικές σχέσεις.
Για παράδειγμα βλέπω να οδηγούμαστε στο να λέμε "Ρε αυτόν τον έχω φίλο Facebook και τώρα κάνει ότι δεν με ξέρει"δηλαδή η εικονική ζωή μας να επηρεάζει την πραγματική.Επειδή ανήκω στην παλιά γενιά στο Internet από εποχή κονσόλας και SLIRP τότε που ακόμα και το chat ήταν πολυτέλεια και κάποτε πέρασα και εγώ την εποχή του mIRC που πίσω από ένα ψευδώνυμο κάναμε ατέλειωτο chating διαπίστωσα ότι το εικονικό μπλα μπλα είναι κάτι το βαρετό και άχρηστο ειδικά όταν παρεμβάλλονται ψευδώνυμα.Με το γνωστό chat έχω να ασχοληθώ περίπου από το 2002 και τελευταία συλλαμβάνω τον εαυτό μου να μιλάω στο Facebook.(αν παρατηρήσετε είμαι σχεδόν μόνιμα Offline Στο FB)

Το βασικότερο δείγμα ότι αλλάζει κάτι είναι ότι τώρα όταν γνωρίζω μια κοπέλα αντικατέστησα την ερώτηση "Τι ζώδιο είσαι " με το "Έχεις Facebook" και επειδή είμαι άνθρωπος του έξω και των διαπροσωπικών πραγματικών σχέσεων βλέπω ότι η επόμενη επανάσταση μετά τα SMS είναι η ανταλλαγή μηνυμάτων μέσω FB.Παρατήρησα ότι δύο κοπέλες μου έδωσαν το τηλέφωνο τους και μου πρότειναν καφέ μέσα στο FB που τις ήξερα και πριν..δηλαδή το να πεις κάτι μπροστά σε ένα υπολογιστή αποφέυγης την απευθείας επαφή και δεν σε στενάχωρη ένα αρνητικό αποτέλεσμα.Είναι κάτι σαν το παιχνίδι που υπάρχει με τα SMS που όταν είσαι στο ίδιο μαγαζί στέλνετε μηνύματα ασχέτως αν αυτή κάθετε με 5 άλλους.
Φυσικά εμένα με συμφέρει γιατί στα λόγια είμαι καλός.....
αφού είμαι και ιδρυτής του group Hotel που αυτή τη στιγμή έχει πάνω από 5200 άτομα...
Στην τελική αφού η νεολαία στηρίζει αυτού του είδους την δικτύωση εγώ σαν πραγματικός άνθρωπος των υπολογιστών την αποδέχομαι και περιμένω την ανάπτυξη-εξέλιξη του φαινομένου.Βασική βοήθεια σε αυτό συμβάλει η μείωση των τιμών ADSL και η χαμηλή τιμή των υπολογιστών αφού παρατηρώ περαιτέρω μείωση των NETBOOKS από την ASUS.

Για επίλογο...
Η ομάδα που έχει όνομα Από FACEBOOK κανείς δεν γάμησε πιστεύω πρέπει να μετονομαστεί σε λίγο καιρό σε : Χωρίς FACEBOOK κανείς δεν Γάμησε!!!

5 Comments:

zolitair said...

ετσι ρε μισιο !!!

Zero Design said...

Misio.. Hi5, MySpace & Facebook.. exw pidiksi se ola! hahahaha

Ανώνυμος said...

esu tou amstrad egw tis Amiga..pantws idia viwmata exoume.kala ta eipes

Unknown said...

exeis apoluto dikio.
telika panta ayto einai o aytoskopos
pisv apo to opoio profile deixnei o katheis

Unknown said...

e fisika to mono pou meni einai na to paradextoun...