
Αναμφίβολα όταν μια κινηματογραφική ταινία πάει στο νούμερο ένα της IMDB και συμπληρώνει ποσοστό 95% στο RT τότε κάτι με ξεσηκώνει να ασχοληθώ λίγο παραπάνω.Είχα καιρό να ασχοληθώ με κάποια ταινία αν και βλέπω σχεδόν 10 κάθε εβδομάδα γιατί οι νύχτες είναι μόνο για ίντερνετ και ταινίες.
Δεν το είδα ακόμα το φίλμ αλλά πήγα ανάποδα αυτή την φορά.Δηλαδή μια νύχτα έκατσα και άκουσα την μουσική της ταινίας που είναι όλη ορχηστρική και δεν λέω τίποτα άλλο παρά ότι ανατρίχιασα και ένιωθα ακούγοντας την μουσική σε σχεδόν υψηλή ένταση και από ένα κάλο ηχοσύστημα ότι βλέπω και εικόνα...
μην περάσετε για τρελό αλλά εκεί ξαπλωμένος στο κρεβάτι και ο ήχος να με περιβάλει και η ένταση της ορχήστρας να μεγαλώνει τότε νόμιζα ότι έβλεπα μια σκηνή καταδίωξης.
Τρελό σκέφτομαι...τέτοια συγκίνηση έχω να νιώσω χρόνια και τελικά είναι πολύ καλύτερο από το μέχρι τώρα soundtrack του Casino Royale.
Οι Hans Zimmer και James Newton Howard αυτή την φορά ξεπέρασαν τον εαυτό τους.Δείτε στο site του Zimmer ένα videaki με ζωντάνη παρουσίαση του μουσικού θέμ
ατος της ταινίας, και εδώ μια συνεντευξη τους.
Ένα ακόμα συγκινητικό γεγονός που έχει σχέση με την ταινία είναι ο θάνατος-αυτοκτονία από υπερβολική χρήση ναρκωτικών ενός νέου ηθοποιού που ενσάρκωνε τον Τζόκερ και από ότι έμαθα είχε τρομερή ερμηνεία του Heath Ledger.Αν και δεν τον είχα δώσει ποτέ σημασία γιατί δεν είδα και την μεγάλη του επιτυχία το Brokeback Mountain που φυσικά ούτε πρόκειται να δω ας αναπαυθεί εν ειρήνη.Α και αξίζει να πώ ότι πρόλαβε και έλαβε μέρος σε μια νέα ταινία του εκπληκτικού Terry Gilliam το The Imaginarium of Doctor Parnassus και όπως είπαν οι παραγωγοί δεν έκαναν καμιά ψηφιακή επεξεργασία εις μνήμη του.
Η καλύτερη εκδοσή που κυκλοφορεί στο δίκτυο είναι η The.Dark.Knight.PROPER.TS.XViD-mVs
αλλά για μένα δεν αξίζει γιατί τέτοιες ταινίες θέλουν High Definition.
Κατεβάστε την από εδώ και τους υπότιτλους εδώ.
Κυριακή 27 Ιουλίου 2008
The Dark Knight
Αναρτήθηκε από Unknown στις 1:52 π.μ. 0 σχόλια
Ετικέτες ταινίες, Christian Bale, Gary Oldman, Heath Ledger, imdb, Morgan Freeman, torrents
Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2008
Before the Devil Knows You're Dead !
Αυτές τις μέρες πνίγομαι...
Πρώτον και καλύτερο χάλασε ο ρούτερ μου και παλεύω με κάτι σαπίλες μέχρι να μου τον αντικαταστήσουν που γιαυτό θα σας μιλήσω άλλη φορά...
Δεύτερον πήρα ένα παλιό Xbox και άρχισα τα πειράματα(Αν θέλει κάποιος να του πω σε τι τον μεταμόρφωσα ας μου στείλει e-mail )
Τρίτον και καλύτερο έπεσε πολύ δουλεία που μάλλον θα αποβεί θετικό αφού θα κάνω πάλι αναβάθμιση τον υπολογιστή μου!
Για την ταινία τώρα:
Μερικές φορές αν όχι όλες όταν οι ταινίες δεν είναι πολυδιαφημισμένες πιστεύω ότι είναι ποιο καλά από θέμα ποιότητας και απαιτήσεων με αποτέλεσμα να γίνονται πολλά με λίγα...
και μιλάω φυσικά για την ταινία γιατί μόλις την είδα κάτι μου έκανε.Θα μου πείτε μπορεί να ήταν και οι 2 φορές που είδα γυμνή την "Τέλειο σώμα"Marisa Tomei. Στη πρώτη σκηνή η δεσποινίς κάνει παθιασμένο σεξ του τύπου "πέταξε μου τα μάτια έξω" εκεί όπου αν την βλέπετε μόνος σας οι με τούς φίλους σας θα πάθετε πλάκα αλλιώς αν είστε με την κοπέλα-γυναίκα σας θα πείτε "σιγά μωρέ την γκόμενα και πεσμένο στήθος έχει και υποκρίνεται οργασμούς"!!!
Μου θυμίζει ο τρόπος σκηνοθεσίας τον παλιό καλό Ταραντίνο που μας ξεκινάει ανάποδα και πάει μπρος πίσω.Τον λατρεύω αυτό γιατί μου αρέσει να μας εκπλήσσουν γνωρίζοντας το αποτέλεσμα και είναι ανατροπή οι αιτία που μας οδήγησε εδώ!Πάντα καλός ο μίστερ Καπότε Philip Seymour Hoffman ο οποίος είναι ένας ηθοποιός που παίζει τους ρόλους του 90% με την όψη του προσώπου του.Εξίσου πολύ καλός και ο Ethan Hawke στον ρόλο του φοβιτσίαρη αδερφού του ανθρώπου που μπλέχτηκε για ποιον άλλο λόγο νομίζετε ;;;Τα Χρήματα.
Για την υπόθεση:
Ο Andy και ο Hank Hanson είναι δύο αδέρφια που πάνε κάθε μέρα στην δουλεία τους εκτελούν τα συζυγικά τους καθήκοντα μέχρι την ήμερα που βρίσκονται σε οικονομικό αδιέξοδο ο καθένας για τους λόγους του. Τότε οργανώνουν μια ληστεία στο κοσμηματοπωλείο των γονιών τους. Η δουλειά θα πάει πολύ στραβά και θα δημιουργήσει μια σειρά απρόβλεπτων γεγονότων.Δεν σας λέω τίποτα άλλο γιατί θα αλλοιώσω την απόλαυση της ταινίας.
Τελικό συμπέρασμα:
Αν σας αρέσουν ταινίες με μη χρονική σειρά σας ανάπτυξης της πλοκής και ειδικά οι ληστείες τότε την βρήκατε!!!
---------------------------------------------------------------------
Η καλύτερη εκδοσή που κυκλοφορεί στο δίκτυο είναι η Before the Devil Knows You're Dead LIMITED R5 XViD REPACK-TRG με ικανοποιητικό ήχο αλλά και πολύ καλή εικόνα.
Κατεβάστε το από εδώ και εδώ υπότιτλους.
Αναρτήθηκε από Unknown στις 3:56 π.μ. 0 σχόλια
Ετικέτες ταινίες, Ethan Hawke, imdb, Marisa Tomei, Philip Seymour Hoffman
Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2008
Εκτός Εαυτού - The Brave One

Για άλλη μια φορά επαναλαμβάνετε το ίδιο σκηνικό και άλλο ένα θρίλερ εκδίκησης είδα πάλι εχτές πάλι και αυτό σώζεται από την ερμηνεία της Jodie Foster. Αν δείτε εδώ είναι σχεδόν η ίδια συνταγή αλλά σε αυτήν την ταινία είναι ποιο καλά μαγειρεμένη!
Τώρα 5:39 το πρωί έχει τίτλο η πρωινή εκπομπή στον ΑΝΤ1 "Καλπάζει η εγκληματικότητα" και αυτό ταιριάζει γάντι με την ταινία αφού δεν έχουμε να κάνουμε με μια απλή εκδίκηση αλλά με ένα είδος τιμωρού!Τελικά είναι η ιδέα μου ή έχει στερέψει η παρθενογένεση στον κινηματογράφο ώστε να θεωρούμε ότι το μέτριο είναι και το οροφή ποιότητας για της νέες ταινίες;
Στο θέμα μας βέβαια μία ατάκα που μου άρεσε ήταν:
Αστυν.Είδες κάποιον;
Μάρτυς;Δεν είδα κανένα....Ο κανένας με είδε!
Στο ξεκίνημα της ταινίας βλέπω τον Naveen Andrews από το Lost και λέω πήρε επιτέλους έναν πρωταγωνιστικό ρόλο...τι το ήθελα μετά από 8 λεπτά πέθανε!Είμαι γκαντέμης!
Για την υπόθεση:
Η Erica Bain (Jodie Foster) τριγυρνά στη Νέα Υόρκη με το μικρόφωνο της και ηχογραφεί ήχους της πόλης, τους οποίους μετά παίζει στον αέρα, στη ραδιοφωνική της εκπομπή, λίγο καιρό πριν από το γάμο της με τον αγαπημένο της, David (Naveen Andrews). Ένα βράδυ, μια τυπική βόλτα τους στο πάρκο θα καταλήξει σε τραγωδία όταν θα δεχτούν επίθεση από ληστές, οι οποίοι θα σκοτώσουν βάναυσα τον David και θ' αφήσουν την ίδια σε κώμα για λίγο καιρό. Μόλις συνέρχεται, προσπαθεί ν' αγοράσει ένα όπλο για προστασία. Νιώθοντας πιο σίγουρη οπλοφορώντας, η Erica επιστρέφει στην εκπομπή της. Ένα τυχαίο συμβάν θα την αναγκάσει να χρησιμοποιήσει το όπλο της και ν' αφαιρέσει μια ζωή. Μερικές μέρες αργότερα, θα ξανατραβήξει το όπλο της, αυτή τη φορά με λιγότερη σκέψη. Η φήμη του 'ανώνυμου εκδικητή' εξαπλώνεται στην πόλη και δύο αστυνομικοί αρχίζουν να ερευνούν την υπόθεση.
Τελικό συμπέρασμα:
Δείτε την και μην σας πιάσουν τύψεις αν χρειαστεί αν πάτε τουαλέτα και χάσετε κανένα 2λεπτό ... δεν θα χάσετε τίποτα αυτή θα γυρνάει ακόμα με ένα όπλο και θα σκοτώνει όποιον είναι κακός!Είχα να σας πω πολλά αλλά θα αποκαλύψω το τέλος και δεν θέλω..όχι ότι έχει και κάτι το συγκλονιστικό λέμε τώρα!
-------------------------------------------------------------------
Η καλύτερη εκδοσή που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο είναι η The Brave One DVDRiP XViD - NeDiVx με ικανοποιητικό ήχο και καλή εικόνα εδώ και εδώ υπότιτλους.
Αναρτήθηκε από Unknown στις 5:26 π.μ. 0 σχόλια
Ετικέτες ταινίες, imdb, Jodie Foster, Naveen Andrews, torrents
Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2007
Και λίγο πριν το τέλος του 2007 το TOP 5 και το DOWN 5.
Πάντα με ευκαιρία που τελειώνει ένας χρόνος όλοι κάνουμε ανασκοπήσεις και απολογισμό κάποιον γεγονότων οι καταστάσεων που μας συγκινούν.Εγω σε αυτή την φάση που βρίσκομαι τώρα -μου μυρίζει ήδη το ρολό κρέατος το κριθαράκι και οι πατάτες ,και με ζαλίζουν οι κουραμπιέδες και το κανταΐφι που βλέπω πάνω στο τραπέζι- είπα να κάνω και εγώ τον απολογισμό της χρονιάς που πέρασε στον χώρο του κινηματογράφου πάντα από την προσωπική μου άποψη και όχι από τα εισιτήρια.Να ξέρετε ότι αναφέρομαι σε ταινίες παραγωγής 2007 δηλαδή που μπορεί ακόμα να μην τις έχετε δει στον κινηματογράφο αλλά στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ υπάρχουν...
Φέτος όλοι το παραδέχονται ότι ήταν η χρονιά των sequels και κάποιες ταινίες το κατάφεραν αλλά και κάποιες άλλες κινήθηκαν στην μετριότητα και στηρίχθηκαν ποιο πολύ στο όνομα παρά στην ποιότητα.
Στο Νούμερο 5 για μένα είναι:
El Greco
Μια απίστευτη ταινία που πιστεύω θα αφήσει το δικό της στίγμα και ειδικά επειδή υπάρχει και η τελευταία ερμηνεία του Σωτήρη Μουστάκα που αν δεν ξέρετε ζήτησε να μην πληρωθεί γιατί μάλλον είχε καταλάβει... και ήθελε την τελευταία φορά να το κάνει μόνο για την τέχνη.
Στο Νούμερο 4 για μένα είναι:
300
Μια καταπληκτική μεταφορά του κόμικ και μόνο έτσι πρέπει να την δείτε για να μπορέσετε να απολαύσετε το μεγαλείο της.Κείμενα και σχέδια του Φρανκ Μίλλερ και χρώματα από την Λιν Βάρλεϋ.Και όσοι τυχεροί όπως εγώ που το είδαμε από το HD-DVD της απλά σας λέω κλαίω από την πολύ ποιότητα.
Στο Νούμερο 3 για μένα είναι:
Tropa De Elite (Elite Squad)
Ένα δημιούργημα από μια μακρινή χώρα που όμως τελικά μας μαθαίνει κάποια βασικά πράματα για την ζωή τον θάνατο την φτώχεια τα πολλά λεφτά και τελικά μας βάζει να σκεφτούμε πριν μιλήσουμε και όχι μόνο να ανοιγοκλείνουμαι το στόμα για αν περάσει η ώρα.Μια πειρατική κόπια που κυκλοφόρησε στο ρίο πριν την επίσημη κυκλοφορία την είδαν πάνω από τρία εκατομμύρια άτομα.
Στο Νούμερο 2 για μένα είναι:
Eastern Promises
Η νέα ταινία του David Cronenberg απλά με άφησε άναυδο επειδή είναι αυτό που προτιμώ.Με βία αλλά όχι υπερβολική με έρωτα αλλά όχι ολοκληρωμένο με αγάπη για ένα παιδί που δεν το ξέρει και τελικά με πολύ καλή πλοκή έξυπνο σενάριο και μια πανέμορφη ηθοποιός η Naomi Watts. Όλα αυτά συνθέτουν μια αξέχαστη ταινία.
Στο Νούμερο 1 για μένα είναι:
American Gangster
Το να πεις ότι μια ταινία είναι το νούμερο 1 για την χρονιά που πέρασε είναι όντως μεγάλη κουβέντα αλλά από όλες που είδα φέτος μου άφησε μια καταπληκτική αίσθηση ότι ακόμα γίνονται καλές ταινίες.Περισσότερα δείτε στο ανάλογο άρθρο μου αν πατήσετε τον τίτλο.
Κάποιες που με το ζόρι δεν τις έβαλα!(The simpsons movie Transformers Reign Over Me)
Και τώρα το DOWN 5
Δεν σας λέω τίποτα άλλο απλά μόνο καλό είναι να τις αποφύγετε και αν είναι δυνατό να μην πληρώσετε ούτε ένα ευρώ για αυτές αλλά και ούτε καν ρεύμα για να τις κατεβάσετε!Να ξέρετε ότι εντάξει αυτά τα θέματα είναι θέμα γούστου αλλά ρε παιδιά η κακογουστιά είναι πρόβλημα ειδικά αν προέρχεται από το χολιγουντ και μεγάλες παραγωγές!Βέβαια να αποφύγετε ποιο πολλές γιατί μόνο 5 θα γράψω.Να ξέρετε τώρα είναι ανάποδα δηλαδή το 5 είναι καλύτερο από το 4.
Στο Νούμερο 5 για μένα είναι:
Butterfly on a Wheel aka "Shattered" Είπαμε εγώ και ο φίλος μου ο Λίνος να κατεβάσουμε μια μέρα μια ταινία να δούμε.Τι το θέλαμε φάγαμε την μόντα του καλού πρωταγωνιστή.Και το αστείο ήταν ότι στο τέλος που θα γίνονταν η μεγάλη ανατροπή στην ουσία αναιρούσε όλη την ταινία. Έλεος το ξέρω ότι ζούμε για το μεροκάματο αλλά μετά καλά λένε οι κακές οι γλώσσες ότι ήταν κατά λάθος Τζέιμς Μποντ!
Στο Νούμερο 4 για μένα είναι:
Redline
Το Tagline της ταινίας είναι: Fear Nothing. Risk Everything εγώ το παραφράζω και λέω : Fear boxoffice. Risk Nothing. Εντάξει αν γουστάρετε αμάξια κόντρες και ντριφτ καλό είναι αλλά αν ισχύει αυτό καλύτερα να πάτε σε καμιά πίστα η σε κανέναν πραγματικό αγώνα γιατί η ταινία εκτός από ψέμματα είναι απλά μια κουραστική βλακεία.Την έδωσα και σε ένα φίλο που είναι οπαδός του Opel Manta και είπε έτσι και έτσι. Καταλαβαίνετε ότι ο άνθρωπος έχει το 2 Fast 2 Furious σαν την βίβλο γιαυτό επικαλούμε την γνώμη του άρα πήρατε μια γεύση της ταινίας.
Στο Νούμερο 3 για μένα είναι:
Delta Farce
Τι να πω για μια ταινία που έχει 2.6 βαθμολογία στο IMDB με άριστα το 10.ΧΑ ΧΑ ΧΑ.Δεν λέω καλές οι παρωδίες αλλά μέχρι ένα σημείο.Ξέρετε παρωδία είναι ακριβώς δίπλα από την Μαλακία.Προσοχή ούτε την περίληψη μην διαβάσετε!
Στο Νούμερο 2 για μένα είναι:
Balls of Fury
Ρε τα ζώα έφαγα πάλι άλλο ένα βράδυ να γυρνάω την ροδέλα από το ποντίκι για να κάνω skip 5 sec.Καλά αυτός ο Christopher Walken μας έχει δώσει απίστευτες ερμηνείες και είχα μείνει πολλές φορές με το στόμα ανοικτό .Το ίδιο έπαθα άλλα για άλλο λόγο.Δεν μπορούσα να συγκρατήσω τον εμετό μου!!Χιούμορ ένα μηδενικό σενάριο GTP σώζετε μόνο αυτή η κινέζα γιατί είναι τρελό μωρό!!
Στο Νούμερο 1 για μένα είναι:
Sunshine
Ε ναι μάγκες οι απόλυτη μαλακία.Δηλαδή την βάζω μια μέρα το καλοκαίρι που γυρνάμε από έξω 7 το πρωί και λέω αυτές οι φαντασίας πόσο μου αρέσουν είδα και πολλά reviews και είπα εδώ είμαι.Μετά από μισή ώρα γυρνάω στον φίλο μου και λέω η ταινία πότε αρχίζει;Ε ναι περίμενα δράση γιατί στην αρχή πήγε το μυαλό μου ότι έμοιαζε με το Event Horizon .Τελικά και μόνο η σκέψη ήταν ιεροσυλία.Ρε περίμενα 50 λεπτά να δω τη κρύβετε στο άλλο διαστημόπλοιο και βλέπαμε έναν γελοίο να κοιτά τον ήλιο και να καίγεται από βαριά βλακεία και το τέρας ήταν ο διοικητής του άλλου διαστημοπλοίου που είχε χαζέψει και χωρίς να μας εξηγεί τίποτα είναι και λίγο σούπερμαν είναι και λίγο Hellraiser. Πήγα στην θάλλασα και ακόμα είχα νεύρα!
Λίγο έμεινε για να πούμε 2008 και σας αφήνω με πολλές ευχές να είστε πάντα καλά να έχετε υγεία πνευματική διαύγεια αγάπη τρέλα και όλα τα άσχημα του 2007 να εγκλωβιστούν μέσα σε αυτόν τον υπέρκύβο που το γεμίσαμε από βλακείες και θα τον πετάξουμε στο διάστημα!
Σε ένα προηγούμενο άρθρο μου έλεγα για την σχετικότητα του Χρόνου άρα κάπου μακριά είναι από τώρα 2008 και κάπου αλλού θα αργήσει ακόμα λίγο.
Θανάσιμη Εκδίκηση - Death Sentence
Λίγο πριν το τέλος του χρόνου μια καλή ταινία που γιαυτό είναι υπεύθυνο το ταλέντο του Kevin Bacon .
Ο σκηνοθέτης είναι James Wan που είναι στην ουσία ο δημιουργός του -"Let the games begin!" ο δικός μου τίτλος - SAW για εσάς!
Αυτή την φορά πιστεύω βαδίζει σε ποιο φυσιολογικά μονοπάτια και χρησιμοποιεί το κλασσικό story ΑΜΑΡΤΗΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ και το χρησιμοποιεί έξυπνα αφού ξεκινάει με τι άλλο...τα κλασικά video αναμνήσεις μιας ευτυχισμένης οικογένειας.Αφού μας βάζει στο νόημα πόσο αγαπάνε τον μεγάλο τους γιο έτσι ξαφνικά τον σκοτώνει.Εκει ακριβώς παίρνει τα ηνία της ταινίας ο Kevin Bacon και αποκτά η ταινία ενδιαφέρον αφού αυτός ο ηθοποιός έχει αυτην την χαρακτιριστηκή φάτσα του ατσαλένιου εκδικητή-RAMBO
Για να σας αποκαλύψω την αμαρτία μου σε πολλά σημεία το έκανα skip 5 sec. Η εξήγηση είναι μάλλον ή γιατί είχε πολλά νεκρά σημεία ή επειδή εγώ έχω βαρεθή τις σάλτσες στο ίδιο κλασσικό story
XA XA μια που είπα Rambo δείτε εδώ το τρέιλερ της νέας ταινίας το RAMBO 4 μετά από 26 χρόνια από το πρώτο!
Για την υπόθεση:
Ο Nick Hume είναι ένας επιχειρηματίας από τη Βοστόνη, που ζει με την οικογένειά του μια ήρεμη ζωή. Ένα βράδυ ο Nick θα βρεθεί μπροστά σε μια ένοπλη ληστεία, κατά τη διάρκεια της οποίας δολοφονείται ο αγαπημένος του γιος. Ο δολοφόνος θα συλληφθεί, αλλά ο Nick δεν θα μείνει ήσυχος. Αποφασίζει λοιπόν να πάρει το νόμο στα χέρια του και να κυνηγήσει όλους αυτούς που συμμετείχαν στη δολοφονία του γιου του.
Τελικό συμπέρασμα
Καλά θα είναι να μην πάτε σινεμά να την δείτε γιατί θα τα κλαίτε καλύτερα να πηγαίνατε για φαγητό.Για το σπίτι πάντως είναι καλά να την δείτε μόνος σας οι και με φίλους απλά μην τους προετοιμάσετε για κανένα Masterpiece.
-------------------------------------------------------------------
Η καλύτερη εκδοσή που κυκλοφορεί στο δίκτυο είναι η Death Sentence DVDRip XviD-iMBT με ικανοποιητικό ήχο αλλά όχι και τόσο καλή εικόνα στα σκοτεινά πλάνα λόγω χαμηλού bitrate αλλά πιστέψτε με δεν χάνετε τίποτα.(Αν την βλέπετε σε lcd με πολλές ίντσες αλλιώς οκ) εδώ και εδώ υπότιτλους.
Αναρτήθηκε από Unknown στις 4:43 π.μ. 2 σχόλια
Ετικέτες ταινίες, Death Sentence, imdb, James Wan, Kevin Bacon, torrents
Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2007
Λέοντες αντί Αμνών "Lions for Lambs"
Στο γραφείο ενός γερουσιαστή, σε μια μονάδα ειδικών δυνάμεων στο Αφγανιστάν , και σε ένα πανεπιστήμιο πολιτικών επιστημών.Έτσι προφυλάσσει να βρεθούν μαζί οι δύο άντρες και κύριοι πρωταγωνιστές ώστε να μην δημιουργηθεί η έννοια σύγκρισης.Φανταστική η Meryl Streep που υποδύεται μια δημοσιογράφο η οποία πλέον δεν μπορεί να ανέχεται την θεωρία "Όλα για την θεαματικότητα" και ο Tom Cruise σε έναν ρόλο που του πάει ενός καριερίστα γερουσιαστή που προσπάθει να αναρηχηθεί ώστε καποια μέρα να βάλει για πρόεδρος!!
Πέρα από όλα αυτά δείχνει το κοινό αμερικάνικο αίσθημα ότι ο πόλεμος κατά της "τρομοκρατίας" είναι μια φούσκα που ξεφούσκωσε όσο και αν δεν το παραδέχονται όσο και αν διοχετεύουν αέρα εκ νέου...ρε παιδιά είναι τρύπιο το μπαλόνι.
Τελικό συμπέρασμα
Είναι ένα από τα καλύτερα πολιτικά δράματα που έχω τα τελευταία χρόνια και αξίζει να το δείτε!
-------------------------------------------------------------------
Η καλύτερη εκδοσή που κυκλοφορεί στο δίκτυο είναι η Lions For Lambs R5 LiNE XViD-HLS από τα κλασικά region 5 ρωσικά δισκάκια!!
Βρείτε την εδώ .Εδω screens και εδώ υπότιτλους!
Αναρτήθηκε από Unknown στις 3:06 μ.μ. 0 σχόλια
Ετικέτες Λέοντες αντί Αμνών, ταινίες, imdb, Lions for Lambs, Meryl Streep, Robert Redford, subtitles, Tom Cruise, torrents
Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2007
American Gangster
Μια ταινία που θα κάνει πρεμιέρα στις αίθουσες 27 Δεκεμβριου και αξίζει να την δείτε είναι το American Gangster.Ο κεντρικός χαρακτήρας είναι ο Frank Loukas (Denzel Washington) που φαντάζει σαν τον Tony Montana του Χαρλεμ.
Πανέμορφη ήταν η γυναίκα του ειδικά στη σκηνή που την δείχνει πολύ λίγο
με τα εσώρουχα τις να σκεπάζονται από μια πανάκριβη γούνα!Μην σας μπερδέψει γιατί και ο Jay-Z έχει βγάλει American Gangster άλμπουμ!
Δείτε το τρέιλερ
Αναρτήθηκε από Unknown στις 8:11 π.μ. 0 σχόλια
Ετικέτες ταινίες, American Gangster, Denzel Washington, imdb, Russell Crowe, Trailer
Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2007
Εχετε κάνει Κράτηση; - No Reservations
Τι να πω τώρα .... ταινία που συνδυάζει έναν έρωτα και καλό φαγητό πιστεύω
είναι η ουτοπία μου.
Μου μπήκε στο μάτι από την πρώτη μέρα -που ξέρετε με τα μαγικά που κάνουμε όλοι - βρέθηκε στην κατοχή μου και την φιλούσα για ένα βράδυ που θα μουν ξεκούραστος.Και χθες το βράδυ ήρθε η ώρα που μόλις άναψα την 37" LCD μου οι πρώτες λέξεις μιλούσαν για φαγητό...
Ειδικά για το ψήσιμο του ορτυκιού και την συνταγή που απ ότι κατάλαβα είναι αυτή που την καθιέρωσε σαν Σεφ(στην ταινία βέβαια)
Ένας θάνατος ένας έρωτας και πολλά μα πολλά πιάτα είναι όλο το ζουμί που ξεχειλίζει από την χύτρα του σκηνοθέτη.Καταπληκτική ερμηνεία της μικρής Abigail Breslin που μας αποκαλύπτει ότι το ταλέντο δεν έχει ηλικία.Δεν θα πω τίποτε άλλο απλά μην την χάσετε. imdb info
Το επίσημο Trailer
Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2007
Tropa De Elite (Elite Squad)

Λοιπόν μου αρέσει όταν ανακαλύπτω ταινίες σχετικά άγνωστες και από άλλες χώρες δηλαδή μακριά από το hollywood . Αυτό βέβαια με βοηθάνε τα καλά παιδιά που ανεβάζουν υπότιτλους και ας μην είναι γνωστές ταινίες ειδικά για ταινίες που δεν είναι τουλάχιστον στα αγγλικά! Ένα άλλο καλός τρόπος είναι να βλέπεις το raiting στο IMDB γιατί συνήθως είναι αξιόπιστο.
Με αυτά και αυτα ψήθηκα να δω την ταινία tropa de elite που στην αρχή αναφέρει ότι πρόκειται για μια πραγματική ιστορία που καλύφθηκε από τις Βραζιλιάνικες Αρχές...και αφού την είδα δεν έχω λόγο να το αμφισβητήσω!!!Με μια ματιά βλέπεις πολλές όψεις μιας κοινωνίας που σε αυτήν την χώρα είναι πραγματικά χαοτικά τα κενά ανάμεσα στις τάξεις , όλοι χρηματίζονται και το εμπόριο ναρκωτικών δεν είναι κάτι που μοιάζει φανταστικό αλλά είναι το μόνο κερδοφόρο επάγγελμα! Και το θέμα του άβατου (τύπου Ζωγιανών) φαντάζει αστείο στις φαβέλες του Ρίο... . Γιαυτό δημιουργήθηκε η ειδική ομάδα Bore που ο στόχος της είναι να πηγαίνει εκεί που η κανονική αστυνομία δεν μπορεί να πλησιάσει. Και μέσα σε όλα αυτά βλέπουμε την κοινωνική επέκταση να ανήκεις σε αυτήν την ομάδα και τις επιπτώσεις στην προσωπική σου ζωή. Δράση ένταση αγωνία και στιγμές που απογειώνουν ακόμα και τον ποιο βαρεμένο θεατή και τον αναγκάζουν να νιώσει στο πετσί του την ταινία ειδικά στο σημείο της εκπαίδευσης της ειδικής ομάδας Bore. Η ταινία έγινε best-seller στην Βραζιλία πριν την επίσημη κυκλοφορία τις λόγω ενός πειρατικού DVD που κυκλοφορούσε τρεις μήνες ποιο πριν και στην τιμή των 5 δολαρίων που είναι αξιοσέβαστο ποσό στην Βραζιλία. Σας προτείνω να την δείτε ξέρετε τρόπους εσείς... σύντομα.
Το επίσημο Trailer
