Πέμπτη 21 Μαΐου 2009

"Έξω οι κλέφτες...."¨Κωτσόβολος-kotsovolos


Καλά το φώναζαν στις παλιές Ελληνικές ταινίες κάτι ήξεραν...Αυτό που συμβαίνει θα μου πείτε τι σχέση έχει με αυτά που συνήθως ασχολούμαι.
Κοίτα όταν πας για μαλλί και βγαίνεις κουρεμένος τότε το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να φωνάζεις!!!!
Πότε δεν ασχολήθηκα με λεφτά ανεξαρτήτως ποσού όταν αξίζει η υπηρεσία η το προϊόν αλλά τρελαίνομαι αν με κλέψουν πονηρά έστω και ένα ευρώ.
Πριν μια εβδομάδα μου ζήτησε ο πατέρας μου την βοήθεια του να αγοράσει μια ηλεκτρική κουζίνα και έναν φούρνο μικροκυμάτων. Εγώ σαν άνθρωπος της Τεχνολογίας του πρότεινα να κάνω μια έρευνα αγοράς από το ίντερνετ και μετά να αποφασίσουμε από που να αγοράσουμε.
Οι γονείς μου βέβαια όπως και πολλοί άλλοι έχουν συνηθίσει να ψωνίζουν από μια αλυσίδα ηλεκτρονικών συσκευών και ήθελαν να πάμε να δούμε τι έχουν.Πήγαμε λοιπόν στο κατάστημα του Κωτσόβολου της οδού Τσιμισκή στην Θεσσαλονίκη όπου καταλήξαμε στα προϊόντα και με πληροφόρησαν ότι θα σταλούν από Αθήνα με χρόνο παράδοσης γύρω στις 20 μέρες. Αυτό δεν ήταν το πρόβλημα επειδή δεν είχαμε χρονικά όρια γιαυτό και προχωρήσαμε την παραγγελία. Το ποσό που καταλήξαμε ήταν τα 1289,50 ευρώ και προτίμησα να το περάσω στην πιστωτική με την προσφορά (όπως όλα τα μεγάλα καταστήματα) των 12 άτοκων δόσεων. Κοίταξα μια μέρα κλεφτά στο ΣΚΡΟΥΤΖ(πολύ καλή μηχανή αναζήτησης τιμών) και παρόλο που το είδα ποιο φτηνά σε κάποια μαγαζιά δεν με πείραξε γιατί είμαστε παλιοί πελάτες του Κωτσόβολου .
Εχτές που παρέλαβα(παρόλο ότι μου χτύπησαν την ηλεκτρική κουζίνα στο ασανσέρ οι μεταφορείς) δεν βγήκα από τα ρούχα μου λέγοντας άνθρωποι είναι έκαναν ένα λάθος. Σημειωτέον πλήρωσα την μεταφορά 15 Ευρω.(θα μας χρειαστεί στην πρόσθεση μετά)
Σήμερα όπως έκανα αναζήτηση για να βρω αν υπάρχει ελληνικό βιβλίο οδηγιών πέφτω στο ηλεκτρονικό κατάστημα του Κωτσόβολο και παρατηρώ την τιμή του φούρνου μικροκυμάτων η τιμή του ήταν 32 ευρώ φτηνότερα ΠΡΟΣΟΧΗ χωρίς καμιά ΠΡΟΣΦΟΡΑ "WEB".
Η τιμή της κουζίνας που ήταν σε ΠΡΟΣΦΟΡΑ "WEB" ήταν κατά ΚΡΑΤΗΘΕΙΤΕ 125 ευρώ φτηνότερα!!!!! και το ποιο αστείο είναι ότι με παραγγελία από ίντερνετ η μεταφορά είναι δωρεάν...

Σύνολα

Παραγγελία από το κατάστημα σύνολο 1289,50 ευρώ.
Παραγγελία από το Ιντερνετ σύνολο 1116,10 ευρώ.
Συνολικό όφελος σύνολο 173,40 ευρώ

Δηλαδή η συγκεκριμένη αλυσίδα μας τιμωρεί επειδή τόσα χρόνια την εμπιστευόμαστε και αγοράζουμε τα πάντα από αυτήν και επειδή πάμε στο κατάστημα και απασχολούμε έναν υπάλληλο (που στα 5 λεπτά μας βαρέθηκε και μας πάσαρε καθαριστικά που νομίζαμε ότι ήταν δώρο και τα πληρώσαμε και αυτά!!!!!!!!) και αφού θα πληρώσουμε τις μετρητής(ουσιαστικά είναι τις μετρητοίς τώρα οι πιστωτικές) τότε μόλις πάμε σπίτι και ανοίξουμε τον ηλεκτρονικό υπολογιστή θα καταλάβουμε πόσο ΜΑΛΑΚΕΣ είμαστε(εγώ δηλαδή).
Βέβαια θα μου πουν ότι ας τα έπαιρνες από το Ίντερνετ ....δηλαδή δεν προστατεύει η εταιρία τους πελάτες τις;;;;Δεν μπορεί ο υπάλληλος να τους ενημερώσει ότι αν θέλετε να γλιτώσετε λεφτά πάρτε τα με ηλεκτρονική παραγγελία;;;; ή στηρίζετε ότι είναι λίγοι ακόμα οι χρήστες που παραγγέλνουν ηλεκτρονικά και ωχ τι έγινε μωρέ για 175 ευρώ κάνεις έτσι......
Ξέρετε ότι οι εταιρίες επιδοτούνται για την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και γιαυτό θα έπρεπε να το αναπτύσσουν και όχι να το επιβραδύνουν!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Όποιος έχει να πει κάτι ας αφήσει ένα σχόλιο και ακόμα και αν το δει κάποιος από αυτούς με βρίσκει εύκολα δεν είμαι ανώνυμος blogger!!

Εξω οι κλέφτες!!!

34 Comments:

Ανώνυμος said...

ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΓΥΦΤΟΥΛΑΣ ΚΑΙ ΨΙΛΟΜΥΤΗΣ.ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΕ ΚΩΤΣΟΒΟΛΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΕΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΟΤΙ ΛΕΣ.ΟΛΟ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΠΙΣΤΕΨΕΙ ΠΑΛΙΟ ΠΕΖΙΛΙ.ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΜΟΥ ΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΕΞΗΓΗΣΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΕΤΣΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΓΑΜΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ.

Unknown said...

Kai esi file mou prepi na katalavis oti douleveis ekei kai den einai diko sou gia na milas me auton ton tropo.
Kai fisika fenete poso ligos giftoulas eise giauto kai eise anonimos.
Ola auta einai ali8ina kai an 8elis mporw na sta epiveveoso me ta xartia kai me ta screenshot pou ekana apo to site tou kotsovolou.
Kai telika katalavano oti esi eise san kai auton ton ypalilo pou otan ton rotisa giati den mas lene tin ali8ia oste na psonisoume apo internet elege vlakies.
Min anisixis kaimene mou liga einai ta psomia sas kai 8a me 8imi8is otan minis ston DROMO.
xaxaxaxaxa

Ανώνυμος said...

Φιλέ οντως είναι πολύ κλέφτες στον Κοτσόβολο...! Ρε με αυτά που βλέπω κοντεύω να τρελαθώ τελείως.... Pioneer CDJ 400 - 582 Euro σε άλλα μαγαζιά, 875 Euro στον Κοτσόβολο !!! Διαφορά σχεδών 300 Euro !!! 50% πιο μεγάλη τιμή !!! Απίστευτο ! Πάνε να βγάλουν απο μια συσκευή αξίας 582 Euro επιπλέων 300 Euro !!! Τι είναι αυτοί...?!

Unknown said...

Paraggelia TV TFT LG meso web, me padosi to poli se 7 imeres. 16 imeres meta (ergasimes, 5-imera)den exo paralavei tin TV kai den einai kan pros apostoli sto topiko katastima gia na paradothei! Avrio plirono dosi eno einai amfivolo an pote paralavo to proion. Xronos anamonis sto tilefono? Epi 2 imeres tora to ekleina sta 40-45 lepta peripou anamonis sto kentro, to katastima den apantise pote an kai sixna pikna milouse. Otan to sikosan sto kentro efagan gamostavridia kai mou apantisan meta apo.... 12 lepta anamonis oti einai agnosti i imerominia paradosis! To ligotero AXRISTOI, pote ksana Kotsovolos, oute gia asteio. File parapano, an douleveis akoma ston Kotsovolo pou efxomai apla na exeis pethanei, exases enan akoma pelati kai siga siga tha xaseis kai ton kolarako sou. Efxomai na erthoun oi filoi sou oi Aggloi apo tin DSGI, na se gamisoun kai meta na pate oloi mazi na gamitheite. Kai liga sou leo vromoskato.

Unknown said...

stelio Μαζί σου είμαι...

Ανώνυμος said...

Ο ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΙΟ ΑΚΡΙΒΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΩΛΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΚΑΙ ΣΚΑΤΟΤΡΟΠΟΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΛΟΙ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΠΑΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΙΑΓΙΑΔΩΝ

Ανώνυμος said...

Ο ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ ΕΧΕΙ ΧΑΛΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΣΤΡΑΒΑΔΙ ΜΙΛΑΜΕ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΩΝ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ ΜΕ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ Ο ΕΛΑΦΡΟΣ ΓΕΜΑΤΟΣ ΜΙΛΑΕΙ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΠΟΥ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ ΑΙΣΧΟΣ ΝΤΡΟΠΗ

Ανώνυμος said...

ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΓΥΦΤΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΜΑΛΛΟΝ ΜΕΓΑΛΟΣΤΕΛΕΧΟΣ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΣΑΙ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΟΣΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΩΤΣΟΒΟΛΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙΣ ΕΣΥ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΜΑΓΚΙΑ. ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΟΠΟΤΕ ΜΗ ΜΙΛΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕΒΕΣΑΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ. ΑΝ ΚΡΙΝΩ ΔΕΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΜΙΛΑΣ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΕΡΓΑΖΕΣΑΙ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ BLOGS ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙΣ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ....

Ανώνυμος said...

ΟΤΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΝΑ ΕΓΚΡΙΝΟΥΝ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΥ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΛΟΥΝ ΤΙΣ ΔΟΣΕΙΣ... ΜΗ ΣΑΣ ΠΩ ΠΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ.

Ανώνυμος said...

Άλλη μία δυσαρεστημένη απο τον Κωτσόβολο......
Πιο απαράδεκτη εταιρία δεν υπάρχει... Είσαι απλά το κινούμενο 50ευρω εκεί και αφού τα ξοδέψεις καλά καλά ούτε σε είδα ούτε σε ξέρω. Θαρρείς και ο κάθε άνθρωπος αγοράζει μια μόνο φορά. Εντελώς απρόσωποι.
Καλά με είχανε προειδοποιήσει για το πόσο απαράδεκτοι είναι. Καλά να πάθω που δεν ακούω....
Καλύτερα να δώσω κάτι παραπάνω (που δεν υφίστατε κιόλας) παρά να ξαναπάω.

Και όσο διαβάζω τα σχόλια τόσο καταλαβαίνω...

Καλά λέει ο φίλος "ΕΞΩ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ"

Ανώνυμος said...

καλησπερα σας..τελειως τυχαια επεσα στη σελιδα και διαβασα τα σχολια..για καποιο διαστημα δουλευα και εγω στον αγαπητο κωτσοβολο..επειδη καταλαβα οτι αυτος που γραφει πρεπει να ειναι απ τα κεντρικα τους η κανα τσιρακι πωλητης τους.θελω να πω οτι οι πωλητες ειναι τοσο πιεσμενοι με τους δεικτες σε αυτη την εταιρεια που φυσικα και αποθαρρυνουν το κοσμο να ψωνισει online.το μονο που τους νοιαζει ειναι να προωθησουν το περιφημο total support και να σε φορτωσουν με συμπληρωματικα προιοντα για να κρατησουν την θεση τους..το ιδιο εκανα και εγω αλλωστε.οι πωλητες κουρασμενοι απ αυτη την κατασταση λενε τρομερα ψεμματα για να σε πεισουν ενω στο τομεα της τεχνολογιας εκτος απο εξαιρεσεις οι πιο πολλοι ειναι ασχετοι με το αντικειμενο..δυστυχως οσο υπαρχουν παλαιοτερες γενιες θα υπαρχει και ο κωτσοβολος!

Χρηστος said...

Το περιφημο total support το οποιο ειναι κλεψιμο με το γαντι! Αγορασα μια τηλεοραση Samsung τοτε που ειχαν βγαλει τις πρωτες προσφορες. Εκανα total support και 1 χρονο και 1 μηνα μετα την αγορα της η τηλεοραση τα εφτυσε! Οκ λεω εχω 5 χρονια εγγυηση. Αφου λοιπον την ελεγξαν οι τεχνικοι με ενημερωσαν (απο το total support) οτι εχει πιστωθει το ποσο(850€) στο ονομα μου να παω στο καταστημα να παρω οτι θελω(προσοχη ΟΤΙ ΘΕΛΩ!) Πηγα λοιπον και αγορασα μια αλλη τηλεοραση Hitachi (1377 ευρω με το total support) η οποια (εκτος του οτι ηταν ανωτερη απο την προηγουμενη) αντεξε 2.5 χρονια! Αυτη τη στιγμη η τηλεοραση "δεν φτιαχνεται" και ακουσων ακουσων μου την αντικαθιστουν με καποια της ταξεως των 500 ευρω!!!
Σαφως η τηλεοραση που μου δινουν τωρα ειναι ανωτερη απο την Hitachi αλλα τα υπολοιπα 877 ευρω περιπου?
Η απαντηση της κυριας στο τηλεφωνο ηταν οτι θα παρω επιστροφη το αναλογο ποσο απο το υπολοιπο της εγγυησης ητοι περιπου 150 ευρω! δηλαδη απο τα 1377 εγω θα πιστωθω τα 650 περιπου... Οταν ρωτησα λοιπον για αυτα τα υπολοιπα χρηματα η απαντηση που πηρα ηταν "Μα εχουνε πεσει οι τιμες των τηλεορασεων"!!!
Οχι κυριοι δεν θα σας κανω την χαρη! Θα το τραβηξω μεχρι τελους!
Θα περιμενω ενημερωση απο τον δικηγορο μου και θα ζητησω ενημερωση και απο το ΙΝΚΑ να δουμε τι σοι "εγγυηση" ειναι αυτο το total support.

Ανώνυμος said...

ΜΗΠΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΣΚΕΦΤΕΙ ΠΟΣΟΙ (ΑΝΘΡΩΠΟΙ) ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΕ ΠΟΣΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ ΔΙΝΕΙ ΨΩΜΙ???????????????? ΓΙΑ ΣΚΕΦΤΗΤΕ ΤΟ ΜΑΓΚΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος said...

oti nane einai o kotsovolos eleos...parigila mia canon kai mexri stigmhs exei enamisi mhna pou mou thn exoun argisei (kata ta alla amesa diathesimo proion) ti diaolo apo ton seirio thn fernoun? entometaxi o ypalhlos mou eixe pei se mia evdomada tha einai edw...@@mas doulevoun..alla den gmnte...siga mhn ksanapsonisw apo ekei..

panagiotis said...

panagiotis
Δυστυχως απο τα σχολια σας καταλαβαινω οτι μαλλον και εγω τα ιδια θα τραβηξω με την δικη μου παραγγελια. Απο τις 06/01/2013 εχω παραγγειλει το ipad mini. Ο μηνας εχει ηδη 29 και ακομα δεν εχω παραλαβει. Εξαρχης βεβαια με ειχαν ενημερωσει οτι θα παραλαβω στις 8 φλεβαρη, δηλαδη 1 μηνα μετα την παραγγελια μου. Αλλα σημερα με καινουργιο μυνημα που μου στειλαν με ενημερωσαν οτι θα αργησει κι αλλο. Ημερομινια παραλαβης απλως ΑΓΝΩΣΤΗ!!!!!!!. Αυτο που δεν καταλαβαινω ομως ειναι πως αλλεσ εταιριες ιδιου μεγεθους με τον Κωτσοβολο εχουν διαθεσιμο το ipad mini. Μονο στον Κωτσοβολο αργουν οι προμηθευτες τις παραδοσεις???

Ανώνυμος said...

Απλά άσχετοι...
Πήρα το bitmore 1020, αφού πρώτα ρώτησα αν εχει το playstore και με διαβεβαίωσε ο υπάλληλος οτι το εχει βεβαίως και μάλιστα κορόιδευε μία άλλη μάρκα που δεν το έιχε εγκατεστημένο.
Φυσικά και το bitmore δεν το έιχε εγκατεστημένο και το archos που κορόιδευε το έιχε κανονικά.
Ευτυχώς δεν πέρασαν οι 10 μέρες που το είδα και αύριο θα το παω πίσω μαζί με τα μπινελίκια μου για το κωλοκατάστημά τους.
Άσχετοι υπάλληλοι και μερικοί λαμόγια και απατεώνες...

Ανώνυμος said...

Και γω δούλευα στον κωλοκωτσοβολο ειναι μαλακές οι άνθρωποι λένε ψέματα στους πελάτες πιέζουν τους εργαζόμενους τους κάνανε μείωση μισθών 12% κάθε πρωί έχουνε meeting και καίνε τον εγκέφαλο των υπαλλήλων για total support,win και συμπληρωματικά έλεος και όχι μόνο αυτό τρελαινουνε και τα ταμεία να προωθούν τις μαλακιες του κωτσοβολου οποτε μακρυά ο κωτσοβολος δεν ειναι ελληνική εταιρεία ειναι ξένη αλυσίδα τα λεφτα φεύγουν έξω

Ανώνυμος said...

Ενα εχω να πω για τον Κωτσοβολο..Οι ταμιες του ειναι αγενεστατοι μεχρι αηδιας,σου συμπεριφερονται λες και εργαζονται στο χωραφι του πατερα τους!Ειμαι μια πελατισσα η οποια το τελευταιο εξαμηνο εχει αφησει cash πανω απο χιλια Ευρω!Αισχροι!!

Unknown said...

paidia exo paragili mia timoniera kai mou eipan pos se 10 meres tha einai edo kai edosa kai prokataboli 50 euro exoun perasi eidei enia kai den exo idopoisi lete na exo problima??????

Ανώνυμος said...

Σε προΐόν 44 ευρώ σου ζητούν για 4 χρόνια ,λέει, εγγύησης αλλα 9,40 Ευρώ.Πρεπει να ρωτήσεις αν δεν τα πληρώσω ποσο εγγύηση θα εχώ.; Για να σου πουνε 2 χρόνια,αλλά να πας εσύ το προϊόν για επισκευή στην καθε αντιπροσωπεία.κλπ.Καμμιά ανάρτηση εκεί που βρίσκεται το προϊόν.Πριν πας ταμείο δηλ. να ξέρεις. Όχι.Όλη η συζήτηση εμπρός στο ταμείο. Κουτοπονηριές.Και αγένεια.Μάλλον έτσι τους συμφέρει.

Ανώνυμος said...

α

Unknown said...

εκανα μια αγορα απο τον κωτσοβολο πριν 2 μηνες,4 συσκευες και κατι συνοδευτικα,καλωδια κ.λ.π.ενω στο συμβολαιο εγραφε οτι η εγκατασταση θα γινει την ιδια μερα με την παραλαβη οχι μονο αυτο δεν εγινε αλλα δεν μας ειδοποιησανε καν οτι η εγκατασταση θα γινει αλλη μερα.μια απο τις συσκευες δεν ηταν ετοιμοπαραδοτη και μου ειπανε οτι θα ερθει σε δυο εβδομαδες.τελικα καθυστερησε ενα μηνα ενω η πρωτη δοση της πληρωμης ειχε ηδη φτασει.ζητησα τεχνικη υποστηριξη και για τις 4 συσκευες(total suport 360)και μου δωσανε μονο για τις 2 απο τις 4 απο λαθος.το πλυντηριο που αγορασα,αν και καινουριο,τρεχει νερα απο κατω.εδω και μια εβδομαδα προσπαθω να κλεισω ραντεβου με καποιον τεχνικο για να ερθει να το ελεγξει και αποφευγουν να ερθουν ενω καθε φορα που επικοινωνω μου δινουν απλα τηλεφωνικες συμβουλες.αν καποιος υπευθυνος δει το σχολιο μου στη διαθεση του τα στοιχεια μου τα συμβολαια και ο κωδικος πελατη

Ανώνυμος said...

Εγώ από αυτόν αγοράζω μόνο κλειστό τυποποιημένο προιόν αφού πρώτα το εξετάσω καλά μην έχουν κάνει απατεωνιά. Και γιά προιόντα το πολύ μέχρι 40 ευρώ.Τίποτα άλλο από αυτόνανε.

Ανώνυμος said...

Ego agorasa PS3 apo kotsovolo mou kaike agorasa deutero evgale provlima eutixos me kalipse to garantie 1 etous agorasa tileorasi samsung kaike to panel agorasa ilektriki skoupa evgale provlima den sinexizo oi anthropoi poulane B piotitas ilektrikes syskeues kai o anideos viopalestis pou borei na ine i mana mas i talepori giagia ktlp agarozei kati na xarei apo tis toses steriseis kai tou vgenei skarto poso krima .. Kotsovole evree ta ta fas se farmaka

Ανώνυμος said...

Δευτερα πηγαμε κωτσοβολο να ψωνισουμε αν κ δε προλαβα την προσφορα η κοπελιτσα 26 ετων παρα το οτι φαινοταν να μην εχει εμπειρια ηταν αψογη ευγενικη και πολυ γλυκια κ ηξερε τη δουλεια της βεβαι; νομιζω δεν ηταν του μαγαζιου επειδη φορουσε μπλουζα της lg οταν πηραμε το ψυγειο μας εξυπηρετησε μια χαρα η κοπελα και επισης οσους ρωταγαμε πολυ ευγενικη δεν ειχα προβλημα με κανεναν το θεμα μου ειναι οτι δεν καταλαβαινω κατι καναμε αγορα με πληρωμη στο μαγαζι θα παρουν στην τσεπη τους τσαμπα 200 ευρω εξτρα και αναρωτιομασταν πως επεκτινονται ελεος και τελευταιο ειμαι 5 μερες χωρις ψυγειο με ΔΥΟ ΜΙΚΡΑ παιδια ο κωτσοβολος καλα θα κανει να βρει αλλους μεταφορες τους περιμενα τεταρτη 15:30 ηρθαν 18:30 ειδαν πως μενω στο δευτερο χωρις ανσανσερ ενω το ηξεραν και αρχισαν της δικαιολογιες ο αλβανος που του ρωσαν και δουλεια επαιζε το μαγκα και ειπε στον διευθυντα του καταστηματος πως ανεβασαν το ψυγειο μεχρι το πρωτο οροφο ο συζυγος μου μιλησε με το καταστημα το οποιο ζητησε συγνωμη και οτι αυτη μας βγαζουν τη φημη να δουμε σιγα μης τους πει τπτ αλλα ο διευθυντης ηταν πολυ ευγενικος βεβαια θα επαιρνε 1200 ειπαν θα το φερουν σμρ 16_18 να δουμε παντως ο κωτσοβολος θα πρεπει να δει με ποιες μεταφορικες εργαζονται σαν κωτσοβολο ηταν αψογη

Ανώνυμος said...

Και ενημερωνω οτι επεσα εξω το ψυγειο μου ηταν στο κατασρημα ολοι την ημερα λεγοντας ψεματα πως το χαν οι μεταφορεις το ακυρωσαμε ακομα και αν αυτη για να μην χασουν λεφτα παρακαλανς να βρουν αλλο κοροιδω τα ποδια μου εκει μεσα δε τα ξαναπαταω ειστε απαραδεκτοι σαν καταστηαλμ; και συνενοηση με μεταφορικη

Ανώνυμος said...

Πραγματικά ελεεινός ο Κωτσόβολος! Έχω παραγγείλει ψυγείο μέσω ίντερνετ από τις 14 Σεπτεμβρίου και, ενώ έλεγε ότι είναι άμεσα διαθέσιμο, δεν το έχω παραλάβει ακόμα. Πήρα πριν μία βδομάδα τηλέφωνο και ο υπάλληλος μου είπε ότι θα ερχόταν σήμερα και ότι θα με ειδοποιούσαν μια μέρα πριν. Εννοείται πως δε με ειδοποίησαν και το ψυγείο δεν ήρθε, οπότε πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών. Με έκαναν μπαλάκι συνδέοντάς με από τηλέφωνο σε τηλέφωνο. Ο ένας μου έλεγε ότι το ψυγείο έχει δρομολογηθεί, η άλλη μου έλεγε ότι δε δρομολογήθηκε για κάποιο λόγο κ.ο.κ. (άλλα μου έλεγε ο ένας και άλλα ο άλλος). Η τελευταία υπάλληλος που μιλήσαμε είπε ότι θα ψάξει λίγο το ζήτημα και θα με καλέσει σε λίγο. Πέντε ώρες μετά, ακόμα περιμένω...
Αύριο θα τους ξαναπάρω να δω τι θα γίνει.
Και εννοείται πως, όταν με το καλό ξεμπερδέψω με το ψυγείο, δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναψωνίσω από αυτούς! ΑΧΡΗΣΤΟΙ!!!

Ανώνυμος said...

Απλά η χειρότερη εμπειρία μου απο ηλεκτρονική αγορά, 17 ημέρες χωρίς να παραλάβω ότι ήδη εχω εξοφλήσει και ούτε μια επικοινωνία απο το κατάστημα για ενημέρωση. Η υπάλληλοι, απλά οι πιο ακατάλληλοι που εχω συναντήσει στην ζωή μου, είτε σε φυσική επαφή είτε αυτοί του τηλ. Κέντρου. Αγοράζω ηλεκτρονικά τουλάχιστον δεκαπενταετία τώρα και ειναι απο τις χειρότερες εταιρείες στο κομμάτι αυτό. Μακρυά κι αγαπημένοι....

Έλενα said...

Στο κοτσοβολο είναι τελείως απαράδεκτη οιυπάλληλοι. Ο ανώνυμος έτσι μιλάει και στην δουλεία του με θάρρος και αγένεια. Τώρα κατάλαβα ότι από την φύση τους είναι αγενείς και και απατεώνες. Σου βάζουν στην σακούλα μία απόδειξη στην οποία γράφει ότι το προϊόν είναι άρτιο εξωτερικά αν και δεν έγινε έλεγχος μπροστά στον πελάτη. Επίσης δεν ξέρουν;;;; ότι σύμφωνα με το νόμο γίνεται επιστροφή χρημάτων στις πρώτες 14 μέρες. Γενικά δεν υπάρχει πιο χάλια εξυπηρέτηση από αυτό το κλεφτομαγαζο. Ξέρει κανείς που μπορεί να γίνει μια μαζική μήνυση για να κλείσει το κλεφτομαγαζο;

Έλενα said...

Συμφωνώ! Είναι απαράδεκτοι ! Πρέπει να κλείσει αμέσως αυτή η κλίκα κλεφτών

Ανώνυμος said...

Πιστεύω πως είναι εντελώς κακοήθεις, ανακριβείς, με λίγα λόγια σε κοροϊδεύουν – σε ερώτηση για δίσκο SSD Samsung με δεκαετή εγγύηση (χωρίς πρόβλεψη για Total/Full/360 Support) ρωτάω τον πωλητή τι γίνεται αν χαλάσει ο δίσκος λ.χ. σε 2 χρόνια; Μου λέει: Θα έρθετε εδώ και εμείς θα σας δώσουμε τη διεύθυνση της αντιπροσωπείας και στη συνέχεια θα πάτε σπίτι σας, θα πακετάρετε και θα στείλετε τον δίσκο ή θα τους τον παραδώσετε προσωπικά, εμείς δεν έχουμε καμία σχέση με την εγγύηση και την αντιπροσωπεία !!!!

Ναι, αλλά το προϊόν το πήρα από εσάς και η πράξη της αγοραπωλησίας σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα γίνεται ανάμεσα σε εμένα και τον Κωτσόβολο και από την ενέργεια αυτή απορρέουν και για τα δύο μέρη δικαιώματα και υποχρεώσεις – μου τα μάσησε και έτσι τον παράτησα και έφυγα.

Όποιος αγοράζει κάτι από οιονδήποτε ας προσέχει την εγγύηση και την κάλυψη που θα έχει.

Ανώνυμος said...

ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΨΩΝΊΣΩ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΉ ΚΑΙ ΕΙΤΑΝ ΕΝΑΣ ΕΚΕΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΠΛΆΚΩΣΕ ΣΤΟ ΞΥΛΟ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ ΦΕΝΟΤΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣΤΕΛΕΧΟΣ Ο ΚΟΠΑΝΟΣ ΑΛΛΑ ΕΩ ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΚΑΙ ΜΕ ΞΑΝΆ ΠΉΓΕ ΚΑΙ ΕΓΏ Ο ΚΟΠΑΝΟΣ ΞΑΒΑΠΗΦΑ ΚΑΙ ΠΆΝΤΟΤΕ ΜΕΤΡΙΤΟ ΤΩΡΑ ΑΝ ΜΕ ΞΑΝΑΔΟΎΝ ΝΑ ΜΟΥ ΓΡΆΦΕΙΣ ΚΛΈΦΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΕΓΩ Ο ΚΟΠΑΝΟΣ ΠΆΝΤΟΤΕ Ο ΠΑΡΑΣ ΜΕΤΡΙΤΟ

ΕΛΕΝΗ said...

ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΤΣΟΒΟΛΟ, ΠΗΡΑ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΙΝΤΕΖΙΤ, ΟΤΑΝ ΗΛΘΕ Ο ΤΕΧΝΙΤΗΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΔΕΣΕΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ, ΚΑΙ ΜΕ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΘΕΙ ΔΙΚΟΣ ΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΤΗΣ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ. ΕΓΩ ΠΛΗΡΩΣΑ ΤΟΙΣ ΜΕΤΡΗΤΟΙΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ 10 ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΨΑΧΝΩ. ΑΝ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ΘΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΩ ΣΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ, ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΝΤΕΖΙΤ, ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΩΤΣΟΒΟΛΟ ΚΑΙ Η ΒΛΑΒΗ ΦΑΝΗΚΕ ΜΟΛΙΣ ΑΝΟΙΞΑΝΕ ΤΟ ΚΟΥΤΙ.

pro said...

ελεινοιιιιιιιιιιιιι αγορασα κινητο τηλεφωνο στο κουτι του και δεν υπηρχε μεσα το σωμα της συσκευης και μου λεγανε πως πριν ηταν πιο βαρυ το κουτι του.δηλαδη υπονοουν οτι το πηρα κιολας οι γυφτοι.και εδωσα 245 ευρω για ενα κουτι με φορτιστη.μιλησα με τα κεντρικα και μου ειπαν πως δεν φενομαι στις καμερες.τρισαθλιοι να ξερετε βουτανε και οι ιδιοι μακριααααααααααααα και συγκεκριμενα απο το καταστημα του κερατσινιου