Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2008

Before the Devil Knows You're Dead !

Αυτές τις μέρες πνίγομαι...
Πρώτον και καλύτερο χάλασε ο ρούτερ μου και παλεύω με κάτι σαπίλες μέχρι να μου τον αντικαταστήσουν που γιαυτό θα σας μιλήσω άλλη φορά...
Δεύτερον πήρα ένα παλιό Xbox και άρχισα τα πειράματα(Αν θέλει κάποιος να του πω σε τι τον μεταμόρφωσα ας μου στείλει e-mail )
Τρίτον και καλύτερο έπεσε πολύ δουλεία που μάλλον θα αποβεί θετικό αφού θα κάνω πάλι αναβάθμιση τον υπολογιστή μου!
Για την ταινία τώρα:
Μερικές φορές αν όχι όλες όταν οι ταινίες δεν είναι πολυδιαφημισμένες πιστεύω ότι είναι ποιο καλά από θέμα ποιότητας και απαιτήσεων με αποτέλεσμα να γίνονται πολλά με λίγα...
και μιλάω φυσικά για την ταινία γιατί μόλις την είδα κάτι μου έκανε.Θα μου πείτε μπορεί να ήταν και οι 2 φορές που είδα γυμνή την "Τέλειο σώμα"Marisa Tomei. Στη πρώτη σκηνή η δεσποινίς κάνει παθιασμένο σεξ του τύπου "πέταξε μου τα μάτια έξω" εκεί όπου αν την βλέπετε μόνος σας οι με τούς φίλους σας θα πάθετε πλάκα αλλιώς αν είστε με την κοπέλα-γυναίκα σας θα πείτε "σιγά μωρέ την γκόμενα και πεσμένο στήθος έχει και υποκρίνεται οργασμούς"!!!
Μου θυμίζει ο τρόπος σκηνοθεσίας τον παλιό καλό Ταραντίνο που μας ξεκινάει ανάποδα και πάει μπρος πίσω.Τον λατρεύω αυτό γιατί μου αρέσει να μας εκπλήσσουν γνωρίζοντας το αποτέλεσμα και είναι ανατροπή οι αιτία που μας οδήγησε εδώ!Πάντα καλός ο μίστερ Καπότε Philip Seymour Hoffman ο οποίος είναι ένας ηθοποιός που παίζει τους ρόλους του 90% με την όψη του προσώπου του.Εξίσου πολύ καλός και ο Ethan Hawke στον ρόλο του φοβιτσίαρη αδερφού του ανθρώπου που μπλέχτηκε για ποιον άλλο λόγο νομίζετε ;;;Τα Χρήματα.
Για την υπόθεση:
Ο Andy και ο Hank Hanson είναι δύο αδέρφια που πάνε κάθε μέρα στην δουλεία τους εκτελούν τα συζυγικά τους καθήκοντα μέχρι την ήμερα που βρίσκονται σε οικονομικό αδιέξοδο ο καθένας για τους λόγους του. Τότε οργανώνουν μια ληστεία στο κοσμηματοπωλείο των γονιών τους. Η δουλειά θα πάει πολύ στραβά και θα δημιουργήσει μια σειρά απρόβλεπτων γεγονότων.Δεν σας λέω τίποτα άλλο γιατί θα αλλοιώσω την απόλαυση της ταινίας.

Τελικό συμπέρασμα:
Αν σας αρέσουν ταινίες με μη χρονική σειρά σας ανάπτυξης της πλοκής και ειδικά οι ληστείες τότε την βρήκατε!!!
---------------------------------------------------------------------
Η καλύτερη εκδοσή που κυκλοφορεί στο δίκτυο είναι η Before the Devil Knows You're Dead LIMITED R5 XViD REPACK-TRG με ικανοποιητικό ήχο αλλά και πολύ καλή εικόνα.
Κατεβάστε το από εδώ και εδώ υπότιτλους.

0 Comments: