Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2008

Ελληνικά στην 2.1 για iphone Κάντο μόνος σου...

Σας παραθέτω ένα μήνυμα που έγραψα σήμερα τα ξημερώματα στο φόρουμ του myphone με σκοπό να αφυπνίσω συνειδήσεις να ΕΞΕΛΛΗΝΙΣΟΥΜΕ το iphone πλήρως μέσα σε μια εβδομάδα.
Το αρχικό μου μήνυμα είναι εδώ

Οπως βλέπετε όλοι όταν ξεκίνησα αυτό το θέμα " Ελληνικά στην 2 Κάντο μόνος σου..." σκέφτηκα κάτι παραπάνω από ένα πληκτρολόγιο αλλά για πλήρη εξελληνισμό του μενού.
Σας είχα πει ότι το δικό μου τηλ είχε χαλάσει και περίμενα να μου φέρει ένας φίλος για πειράματα το δικό του.(έχει πολλά αυτός) Σήμερα λοιπόν αφού πέρασα την 2.1 με την custom του Lefteris23 επειδή δεν έχω mac άρχισα κάτι πειράματα και έβγαλα κάποια συμπεράσματα.

Ξεκινώντας από κάτι απλό όπως είναι η εφαρμογή των sms η MobileSMS.app χρησιμοποίησα μια βελτιωμένη έκδοση από εμένα των ελληνικών v0.0.2 που είχε ο minos στο παλιό του ρεπο βάδισα στην πεπατημένη των ρωσικών.
Δηλαδή αντί να κάνω αντικατάσταση των αρχείων στο English.lproj τότε σκέφτηκα να αλλάξω το ru.lproj και να δω τα αποτελέσματα θέτοντας την γλώσσα στα ρωσικά.
Η πρώτη οθόνη μου βγήκε τέλεια...
(το απεστάλη είναι αποστολή αλλά είναι παλιό bug αυτό)

Βλέπω και την δεύτερη και γούσταρα ακόμα μια φορά!
(θυμήθηκα ευτυχώς τον Περικλή και κάλυψα το νούμερο)

Στην τρίτη είχε μια αστοχία αλλά ευτυχώς θυμήθηκα ότι το ίδιο πρόβλημα το είχε και η 0.0.1 των ελληνικών και μάλλον πρέπει να είναι από κάποιο framework που χρησιμοποιείτε σε πολλές εφαρμογές.


Γενικό συμπέρασμα:
Σίγουρα δεν με χαλάει να θέτω την γλώσσα Ρωσικά και να γίνετε το iphone Ελληνικό και πιστεύω για κάποιους με mac είναι αρκετά απλό(από άποψης γνώσεων) γιατί στην ουσία δεν θα χρειαστεί να έχουμε ως επιλογή το ελληνικό bundle ώστε να γίνετε όπως παλιά.
Εγώ είχα μεταφράσει αρκετά εικονίδια του springBoard με ένα προγραμματακι που κατά λάθος το έσβησα και τώρα όποια χρησιμοποιώ για τα .pilst δεν μου βγάζουν τα ελληνικά.(βασικά πρέπει να είναι το xml spear java editor αλλά κάτι γίνετε και δεν τρέχει η java)(δεν δοκίμασα στο ubuntu ακόμα...)

Βέβαια για κάποια από αυτά μάλλον θα χρειαστούμε την βοήθεια του γιατρού kalantz ο οποίος είναι και ο πρωτοδιδάξας της τέχνης αυτής.
Σίγουρα το μενού settings έχει αλλάξει αλλά πιστεύω δεν είναι και ακατόρθωτο.

Προσοχή ότι αλλαγές και αν κάνουμε αν ξαναβάλουμε γλώσσα αγγλικά δεν έχουμε πρόβλημα.
Σας δίνω συνημμένα τα ελληνικά όπως τα είχα εγώ βελτιωμένα.
Όποιος έχει χρόνο και κέφι ας ρίξει μια ματιά και πιστεύω πριν κλείσουμε εβδομάδα θα έχουμε πετύχει τον εξελληνισμό το Iphone πράγμα που η Γ!@#@!#! apple δεν κατάφερε σε 4 firmware release.

2 Comments:

Ανώνυμος said...

Φίλε Δημήτρη
Με πολύ χαρά βρήκα το ελληνικό πληκτρολόγιο που έφτιαξες και θέλω να το εγκαταστήσω στο iPhone μου. Αλλά έχω να προτείνω και μία ιδέα. Είναι εύκολο να βάλουμε τα τονισμένα φωνήεντα πίσω από το κύριο φωνήεν; Για παράδειγμα με το a και τα åæàáä ή το o με τα øœòóö, και ούτο κάθε εξής που βρίσκουμε το US πληκτρολόγιο. Έτσι, μεν θα έχουμε την δυνατότητα να γράψουμε με τόνους αλλά χωρίς την παρουσία των σχεδόν 30 χαρακτήρων στριμογμένων στο πληκτρολόγιο την ίδια στιγμή. Θα αποφεύγουμε δηλαδή λάθη απο το άγγιγμα γειτονικών πλήκτρων και επομένως το χάσιμο χρόνου.

Unknown said...

Το ξέρω και αυτό ήταν η αρχική ιδέα.
Αλλά στηριχθήκαμε στο ρωσικό πληκτρολόγιο.
Άπλα τώρα θέλει σίγουρα δουλειά και να γίνουν κάποια πράματα από την αρχή.
Υπάρχουν βέβαια συζητήσεις και μπόρει να το κάνουμε.
Για εξελίξεις με το θέμα ρίξε μια ματιά εδώ