Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2008

Heroes η σειρά που μας δείχνει πόσο πίσω είμαστε...


Εκεί που κάνω την κλασική μου βόλτα σε φαινομενικά τυχαία μέρη του ίντερνετ διαβάζω κάτι που με έπιασαν τα γέλια...
Με την υπ' Αρ. Απόφαση: 518-2008 το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης έκανε αυστηρή σύσταση στον τηλεοπτικό σταθμό ALTER επειδή ο σταθμός πρόβαλε την απογευματινή ώρα ένα επεισόδιο της σειράς HEROES σύμφωνα με το κείμενο
"Πρόκειται περί εκπομπής κατά την οποία προβλήθηκαν σκηνές βίας μεταξύ ανθρώπων, πτώματα με αίματα, επικίνδυνες πτώσεις προσώπου στο κενό, κατακρεουργημένα πτώματα, ανοιγμένα κρανία και άλλες αποτρόπαιες σκηνές. Η εκπομπή ήταν ακατάλληλη για ανηλίκους κάτω των 15 ετών και κακώς προβλήθηκε με τη σήμανση, «ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ – ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ Η ΓΟΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ». Εν όψει τούτου η εκπομπή έπρεπε να προβληθεί μετά την 22:30 ώρα."

Δεν είμαι εδώ να κρίνω τον σταθμό η την απόφαση της Ανεξάρτητης Αρχής απλά πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβουν ότι το αν το ΕΣΡ χαρακτηρίζει ένα τέτοιο σήριαλ ακατάλληλο για ανηλίκους κάτω των 15 τότε πραγματικά δεν έχουν άισθηση τι πραγματικά κάνουν τα 15χρονα σήμερα. Ένα τρανταχτό παράδειγμα είναι ότι εγώ στο γυμνάσιο έπαιζα στα διαλείμματα με τα χώματα ,φτύναμε τα κορίτσια(αχ τι ωραία παιδικά χρόνια) και λέγαμε ανέκδοτα. Όσοι έχεται παιδιά πιστέυω ξέρετε τι κάνουν τα παιδια σας τώρα.
Το βασικότερο τα παιδιά έχουν κινητό και στέλνουν συνέχεια μηνύματα μεταξύ τους ανταλλάσσουν βίντεο με πονηρό περιεχόμενο άσε που έχω δει στο youtube ότι καταγράφουν και ξυλοδαρμούς... απλά για πλάκα!!!
Τελικά ποιο ακατάλληλη είναι η ζωή τους παρά η τηλεόραση και αυτό αποδεικνύετε από το πόσο επιτυχία έχουν σειρές που στηρίχθηκαν πάνω σε νέους και την πραγματική τους καθημερινότητα.Για παράδειγμα δείτε εδώ.
Ένα άλλο σημείο που παρατήρησα είναι αυτό
"Η ιστορία που παρουσιάζεται στο συγκεκριμένο επεισόδιο αφορά διάφορους ήρωες που τους συμβαίνουν διάφορα παράξενα γεγονότα και παρουσιάζουν ξεχωριστές ικανότητες όπως το να πετάνε, να πέφτουν στο κενό και να μην σκοτώνονται, να μπαίνουν μέσα στη φωτιά και να μην παθαίνουν τίποτα, να τηλε-μεταφέρονται κι άλλα τέτοια παράδοξα."
Εντάξει και εγώ είδα το Superman στα 11 μου αλλά δεν φόρεσα μια μπέρτα και πήδηξα από την ταράτσα.Τα νέα παιδιά πρώτον έχουν όλα πρόσβαση στο ίντερνετ και τέτοιες σειρές μπορούν να κατεβάσουν στον υπολογιστή τους με 3 κλικ του ποντικιού.
Όσο για την ώρα προβολής δεν ξέρω κανέναν 15χρονο που πέφτει για ύπνο από της 22:30 άσε που στην Αμερική αυτό το σήριαλ προβάλετε στης 21:00 το βράδυ δηλαδή στο PRIMETIME και με ώρα κεντρικής Αμερικής 20:00.Το ποιο αστείο βέβαια είναι ότι την σειρά ο ALTER την έδειχνε βράδυ αλλά μάλλον την έβαλαν νωρίς για επανάληψη.
Εκτός αν θεωρούμε ότι τα αμερικανάκια είναι ποιο προχωρημένα από τα δικά μας...
Εμείς τα αναγκάζουμε να νιώθουν ότι είναι πίσω γιατί δεν αλλάζουμε τους απαρχαιωμένους νόμους π.χ. για δικαίωμα ψήφου,άδεια οδήγησης.
Μόνο ξέρουν να ανεβάζουν τα όρια ηλικίας στην σύνταξη..... αλλά τι να σου πούνε ότι αν είσαι από τα 16 ενήλικας μέχρι τα 65 που παίρνεις σύνταξη τι έχεις μωρέ μόνο 49 Χρόνια δουλειάς!!!!!!!


Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2008

Heroes αναμονή και παρωδία!

Τελικά ακόμα δεν ξεκίνησε η αγαπημένη μας σειρά αλλά ακούγονται ακόμα και οι φήμες για την λεγόμενη απεργία των σεναριογράφων και φυσικά από τι διάβασα αληθεύουν γιατί σταμάτησε η παραγωγή νέων επεισοδίων. όλοι περιμένουμε το Volume Three: Villains αλλά αυτούς δεν βλέπω να τους νοιάζει!
Σας αφήνω με ένα αστείο βίντεο μια παρωδία των Heroes!

Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2008

Εναρξη τηλεοπτικών σειρών στα Καλωδιακά κανάλια της Αμερικής!


Σε λίγες μέρες ξεκινάν πάλι οι αγαπημένες μας σειρές που παίζονται στα αμερικάνικα καλωδιακά κανάλια και θα γεμίσουμε πάλι τα βράδια μας με αυτές τις τρομερές παραγωγές!
Δεν θα αναφέρω πάρα πολλά γιατί όλοι τις ξέρετε απλά θα πω δύο λόγια παραπάνω για κάποιες όχι και τόσο γνωστές!

Lost

Τι να πω γι αυτήν την σειρά η οποία σπάει τα κοντέρια της τηλεθέασης! Ο 4ος κύκλος ξεκινάει στης 31 Ιανουαρίου με ένα σπέσιαλ 2ωρο επεισόδιο. ΘΑ παιχτεί όλος ο κύκλος χωρίς διακοπή!


Prison Break

Μετά από τα 8 πρώτα επεισόδια και την διακοπή επανέρχεται αυτή την Δευτέρα 14 Ιανουαρίου.Θα θεωρήσω τα πρώτα 8 από καλά έως πολύ καλά αλλά θα παίξει ρόλο η συνέχεια ...γιατί δεν αντέχω πάλι να το σκάσει από φυλακή!





Heroes

Αφού είδαμε τα πρώτα 11 επεισόδια στα οποία μας προετοιμάζουν για πολύ αγωνία ελπίζω ότι θα μας επιβεβαιώσουν την φήμη τους οι ήρωες και δεν θα είναι άλλη μια ευκαιρία να γεμίζουν οι σεζόν άδικα!Τότε Δευτέρα 14 Ιανουαρίου να είστε έτοιμοι!


Bionic Woman

Φέτος ξεκίνησε αυτή η σειρά και είδα τον "πιλότο" με μισή καρδιά γιατί λέω βιονική και μαλακίες...αλλά τελικά αποδείχθηκε ότι δεν είναι τόσο χάλια και βλέπετε άνετα.
Ειδικά την έδωσα στον Περικλή που δεν είναι πολύ τηλεορασάκιας και ψήθηκε και μου ζητούσε νέα επεισόδια .
Μετά τα πρώτα 8 μας άφησε καλές εντυπώσεις και είμαι έτοιμος από την Τετάρτη 16 Ιανουαρίου να τα δω.

My Name Is Earl

Καλά και επειδή χρειάζεται και το γέλιο αυτό μας το καλύπτει αυτή η σειρά με τον καλύτερο τρόπο.Βασικά είμαι πολύ ψημένος και αφού πέρασαν τα πρώτα 12 επεισόδια τώρα γεμίζουν οι Πέμπτες μας και ήδη βγήκε το 13 .
Πολύ γέλιο απλά πολύ γέλιο!







Californication

Μια σειρά που είδα το καλοκαίρι μέχρι και τον Οκτώβριο και μου άφησε μια πολύ καλή αίσθηση.Δύστυχος η πρώτη σεζόν τελείωσε και τον Απρίλιο ξεκινάν τα γυρίσματα για την δεύτερη.Μέχρι τότε τρέξτε να δείτε αυτήν γιατί ποτέ δεν είδα μια σειρά να συνδυάζει τόσα πολλά πράματα μαζί!

Αυτά και θα σας κρατάω ενήμερους για το τι συμβαίνει τον υπόλοιπο χειμώνα στην μακρινή ήπειρο!