Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2007

Στη δίκη του Blogme.gr κάποιος κατάλαβε ότι είναι κωμικός!


Ο Αντώνης Τσιπρόπουλος είναι κάποιος σαν και εμάς που προσπαθούμε να εκμεταλλευτούμε την τεχνολογία και την ανάπτυξη του διαδικτύου με καλό σκοπό.Κάποιος όμως έχει διαφορετική γνώμη και ελπίζω λόγω άγνοιας παρά εσκεμμένα.
Δείτε έδώ όλη την ιστορία και την εξέλιξη της.

Το αποτέλεσμα για όσους ξέρουν Επόμενη δικάσιμος: 18-2-2009
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχα.
Περισσότερα σχόλια εδώ και εδώ και μετά ψηφίστε από κάτω για να βοηθήσουμε τον φίλο μας και blogger

Και εδώ η πέτρα του σκανδάλου!